الثلاثاء، 24 يناير 2012

إمبارح مختلف ....... !!!!!!!!!!

إمبارح ...... الغريب بعد المناقشة الطولية دي ..روحت وأنا هادي
زي ميكون بعد جلسة المصارحة ..الواحد خرج  الحاجات ألي جواه .... سمعت الحاجات ألي كانت ملية قلبك ..وفهمت حاجات كتير عن شخصيتي مكنش أعرفها ...ولا شايفها في نفسي.
 الغريب ان في أبتسامة على وشي ..والله حاسس اني مبتسم ...في حاجة حلوة  في بوئي...بس من جوه في حاجة مكركبه كالعادة
 لكن أيه سبب الإبتسامة  ؟..الكلمة ألي قولتيها إمبارح ((هو بيفرح بيا ))).
عارفة لما تشوفي حد بيلاعب طفل وبيحنو عليه ...او إتنين بيحبوا بعض ..بتحسي بلحظه من الفرح معها شوية شجن على شوية إحساس أن نفسك تعملي كدا أو يتعمل معاكي كدا.

لكن قصة أنه بيفرح بيكي وأن عنيه كلها حب وانه دايما يقولك انك جميلة وأنه بيساعدك ويريحك ويخاف عليكي ...أثرت فيا أقوي
أيه الإنسان النقي ده..هو إتعلم الدرس كويس وحس بالحاجة ألي ضاعت منه وقرر أنه يحافظ عليها ..حتي لو بكلمة أو فعل بسيط.
انا مبسوط وعندي هدوء ..مش عارف حاسس أنه فعلا يستهالك مش أنا ..على فكرة الميزة هنا انه فعلا هيخليكي سعيدة أكتر مانا كنت أقدر أعمل ((لأنه ببساطه ملوش طلبات ))..لأني انا ممكن كنت هسعدك قي حاجات وهزعلك في حاجات تانية ...... (( إنت عرفاني أكتر من نفسي.... مبرداش بالي معايا ولا أحس بيه إلا لما ييروح مني ))

ده ميمنعش ان لو لينا نصيب مع بعض هعمل كل جهدي واخليكي أسعد واحدة  .........

حتي أنا جاي نفسي أشتغل أنهاردة .........

   سيبك من الساعاتين بتوع كل يوم دول خليهم على جنب ,,,,,,,,,,, إنشاء الله ربنا هيشفيني .....أنا لقيت الحل الواحد يقعد الساعتين دول مع ربنا ...لأني لو جيت انام مش هعرف والوي أصبح ملوش لزمة ..معدش بقصر...والواحد بيسرح قدام التلفزيون.

يبقى الواحد يفضل مع ربنا ..يحاول يصلي يقرء قرأن .... أو يحفظ


أو ممكن أقعد أكلم خطبتي في التليفون .....ههههههههههههه......بهظر ..أنت عارفة إنها بتنام بدري.


في حاجة مهمة الواد ألي أنت ضفتيه عند إمبارح أسمه  Ahmed El Nouby تعمليلوا حذف فورا بتاع الورود ده ..كمان الأخ أبو تركة الغربية   ..هفتش 
مومو







0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية