الثلاثاء، 17 يناير 2012

 انت العربي بتاعك  باظ ولا ايه..
أيه الذكاء ده ......
 هو انا قلت كدا ...انا قلت مش انا ..ماما هي ألي قالت أنا بطوعها بس مبكملش معاها علشان متزعلش ...ثم هي تعبانة جدا ..وهتعمل عملية ميه بيضاء الأسبوع الجاي ...
وعلى فكرة قالتي بقولك أيه اول واحدة هعزمها في فرحك المهندسة وانت اتفلق انا مليش دعوة بيك ...إنشاء انت متحضرش الفرح بس هي لازم تيجي


 ثم  الي بيحب بيسامح
 وانت بتحبيني وانا بموت فيكي...
بس انا مش عارف ....هنبتدي مشكلة جديدة من الأول ونهد البيت ألي لسه بتحاولوا تصلحوه......
ساعات بحس أن ربنا بعتلي رسالة وبيقولي شوفت شلت عنك ذنب انك تفرق بين ست وجوزها.....
لكن دائما وأبدا بفكر فيك ..لدرجة والله كنت مسافر يوم الخميس اعمل لفه
التجمع ..سيلنتروا ...الرحاب وبعدين سيتي ستار 




لوحدي...


بس الجو قلب وحصل كذا حادثة ..فمسفرتش

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية