الأربعاء، 22 فبراير 2012

http://www.youtube.com/watch?v=YeoF74Vu180

http://www.youtube.com/watch?v=YeoF74Vu180
يعني أيه الواحد يتكلم ؟.. في اوقات الكلام ميقدرش يعبر عن ألي جوا الواحد ..... انا عندي مشكلة كبيرة ...انت واحشاني جداجداجدا مش عارف أعمل أي حاجة غير أني بفكر فيكي.... وفي مشكلة تانية ......خايف من ألي جاي ......... ألي جوايا لكي شيئ ميتوصفش .....اكبر من اي حب حد حبه لحد.........أحلي حاجة في عمري ......... وعلى قد مأنا بحبك وخايف عليكي وبتمانكي..إلا إني هقولك الكلام ألي قولتهولك قبل كدا ..... الحب مش هو السبب الوحيد للجواز ................ أنا لحد دلوقتي لما بفكر بلاقي أن جوازي من خطبيتي هو الصح. هى محققة كل ألي نفسي فيه ومن نفسها انا مطلبطش منها حاجة و بتعمله بزيادة ...مع اني بحبك انتي..
وكل مصلي استخارة ألقي النتيجة هي هي .....
أنا عارف ان ده كلام قاسي عليكي وأنت مسافرة ....بس انا تعبان مش عارف أعمل أيه .........تعبت من التفكير والنتيجة دايما واحدة ..
عمري محبيت ولا هعرف أحب حد غيرك ........لكن مش قادر 

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية