الأربعاء، 1 فبراير 2012

أيه ؟؟؟؟؟؟

سامحيني مش عارف أكتب  او أتكلم
بس عايز أقول حاجات كتيرة ..جوايا ...حتي لو قراتي مش هتلاقي كلام له معنى.
انا حاسس أن أنا مضروب على دماغي ......مش مستوعب .تقريبا انت قلت 
اننا خلاص مش هنتكلم او حاجة زي كدا ......مش فاهم حقك عليا سامحيني ........انا مش عارف انت تسمحيني على أيه .........
بس في حاجة مش مظبوطة .

هو فيه أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مين  الي بتكلم وبيقول أيه ؟؟؟

حد معايا ......... أنت حقيقة ولا خيال ........
هو ده حصل بالفعل .............
هو انا وانت بنحب بعض ....................
دأنا جبت الدبلة ألي انت عايزها انهاردة.....

أنا مش هكلمك ولا هشوفك تاني ولا هقولك بحبك........
طيب ...يعني ايه .......
مش فاهم.............

.................................................................

أنا مش عارف أتكلم ولا أكتب ............... 

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية