الجمعة، 17 فبراير 2012

أنا أسف

أغنية قصاد عيني انا ألي بهدهالك......... بحبك أوي كل لحظة بتعدي عليا انا فكر فيكي ...وكل متخيل حياتي من غيرك .....بحزن ونفسي بيروح(بتخنق) مش عارف أيه الوضع ده... بحبك ووحشاني ومشتثلك جدا.. نفسي أشوفك واحضنك حزين جدا وأنت غايبة .....نفسيا مش مظبوط ...إمبارح روحت نص ساعة بعد مخلصت شغل وطلعت على الحرفيين ..مقلعتش هدومي ورحت نازل فضلت في الشارع ..ولما رجعت ..حطيت راسي على المخدة متدرتش بالدنيا وصحيت على لاصلاة انهاردة. انا تعبان ومش مركز والحاجات الي نفسي فيها غلط وحرام وحتي لما بعملها لوحدي نفسيا ببقي مش طايق نفسي. مش مركز وتعبان وحالتي النفسية زي الزفت .......... في حاجة عايز أسالك عليها العيال عاملين ايه وبتكلميهم ولا لأ. حاولي تكلميهم كذا مرة في اليوم وتابيعهم دايما إنشاء على التليفون. انا أسف أن ضايقتك أمباح ..أنت متستهليش اني ازعلك ..أنا بحبك ونفسي تبقى معيا دايما ..وخايف من ألي جاي متزعليش مني ..... حبيبك مومو

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية