الاثنين، 2 أبريل 2012

الحمد لله

بكتبلك الرسالة دي بدموع الفرحة ودموع الشكر لله علي رحمته
الحمد لله ان ربنا ان شاء الله هيجمعنا في الحلال

بحمد ربنا على رحمته بينا وانه اتاح لنا تعدد الزوجات

عمري ما كنت اتخيل في يوم من الايام اني هفرح بتعدد الزوجات لكن سبحان الله ربنا رحمته واسعة انه جعل حل وفرج ليا بحاجة زي دي
الحمد لله
ربنا يعلم اني نفسي ارضيه وتبقى كل حياتنا حلال
هو وضع صعب على نفسي لكن الحمد لله انه كله بشرع الله ومفيهوش اي حاجة تغضب ربنا
ومدام دي رغبتك انك ترتبط بيها برده.. سعادتك عندي أهم حاجة في الدنيا.. حتى لو انا جيت على نفسي.. واستحملت عشان خاطرك.. كفاية اني هبقى مراتك وانت هتبقى جوزي ويتقفل علينا باب واحد بالحلال.. كفايا انك عفيتني وسترتني.. كفايا انك صنتني.. كفايا عليا ان انت راجلي وسندي وحبيبي.. كفايا اننا نقدر نحضن بعض ونلمس بعض في الحلال
ربنا يخليك ليا ويقدرني اني اسعدك.. واهنيك..
الحمد لله.. الحمد لله..

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية