السبت، 16 فبراير 2013

متزعلش يا عم البلوج

خلاص متزعلش
انا عارف أني كنت مطنشك الفترة الي فاتت
بس خلاص معدش لينا إلا بعض
 خلاص حبيبنا وتالتنا ...فارقنا وسبلنا ذكريات كلها جميلة نفتكره بيها
 انا عن نفسي مش هسيبك
 انت الذكره الحلوة
 بس انا مش هغير في شكلك لان حبيبنا ألي كان مظبطهولك
بس اوعدك نفضل مع بعض ..إلي ان يشاء الله.
 يا يا عم ده طلع قاسي جدا ..وعنده جبروت غيرطبيعي.
كان مخبي واء الجمال والأدب والأخلاق والطيبة والحنية ...كان مخبي وراها ((جبروت )) غير طبيعي
 سبنا أنا وأنت واتخلى عننا
 أنا مش مصدق...
ده تقريبا طلع أله ..ماكينة . مش دم ولحم زينا ...حاجة كدا بتشتغل بالزراير ....ضغط على زرار ..وفي ثانية مسح كل الي فات ..حاجة غريبة .
 والله يبقى كتر خيرة لو يبعتلي الزرار في ميل ..لاني أنا تعبان جدا ..لا نوم ولا أكل ولا شغل ....
 ربنا يستر ...الواحد كدا هيخسر كل حاجة
 القلب وخسرناه .....!
 كمان هنخسر الصحة والشغل .....
والله العظيم أنا حاسس اني هتشل .... لساني ساعات بيتقل جوه بقى مع صداع رهيب ونغز في دماغي .... معلش انا بني ادم لحم ودم برده .... بحاول أقاوم لكن مش قادر ...تعبان جدا
 يارب فرج قربي.........يارب رحمتك ..
لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين
ذنب خالد ...ربنا ذوقني من نفس الكأس الي شربتهوله ..... وحبيبنا ولا هو هنا ..عايش ومقضيها .

 بس هو ده الي حصل
 إنشاء الله لما أخلص شغل كل يوم همسي عليك .

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية