الاثنين، 18 فبراير 2013

دبدوب عيد الحب

شوفت يا عم البلوج
العريس الجديد جاب الدبدوب
بس يا تري ..لما ادها الدبدوب ..قالت ايه؟
ياتري قالتلوه شكرا يا حبيبي
 يا تري مسك ايدها ولا لسه
 يا خبر على الي جاي ..ده الي جاي فيه (((( جودي ))))

بقت قاسية قوي ...معدتش بيهمها امرنا زي زمان ..وتخاف علينا
 بقى كل الي يهمها مصلحتها وبس
 بتدور على راحتها ومستقبلها وبس
 ياريت الواحد يعرف يعمل زيها ........... لكن هيهات
انا كنت بحب قوي قوي قوي.
 وهي كان عقلها شغال وواعي للبيحصل ......
 وفي لحظة القرار ..وانتهي كل شيئ.

صحيح أنا السبب في كل ده ...... بس هي قالت ان الحمد لله ان الامور مجدش فيها جديد .
مع انها كانت زعلانة جدا اني سافرت من غير ماخد خطوة إيجابية .

إنت عارف انا قبل مشيلها من الفيس ..شيلت 211 صديق مشترك بيني وبينها ...علشان معرفش عنها حاجة.
 وفي الاخر انا الي بروح برجلي اتفرج على صفحتها .
 واعرف الأخبار بنفسي.
 وبعدين اقعد اعيط ...شوفت نصاحة اكتر من كدا .

 وطبعا هي لو قرات الكلام ...بصعب عليها شوية ..وبعدين تشوف الي وراها ...هتسافر ولا هتكلم خطيبها ولا تحضر حاجة العمرة.

 والأغنية الي حاطاها انهاردة والله أنا حاطط الاغنية الي جمعتنا مع بعض ...قبل مشوفها ((شيئ انكسر لإليسا ))
كانت لما تيجي الأغنية تشتغل في العربية اقولها ....عديها ....معرفش انها هتفضل معايا
 ادوب فيها حنيني وحياتي وروحي الي راحت مني ........ أدوب الندم مع لحظات النسيان .

حراااااااااااااااااااااااااااااااااام


انا الي حياتي واقفة ومش عارف هتتحرك امته
 واحد زميلي في الشغل حصل معاه موقف مشابة السنة الي فاتت
 جاتله جلطة في رجله.
 ربنا يستر والله

مش لاقي كلام اعبر بيه عن الي جوايا ...اكتر من الدعاء والاسغفار .



0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية