الأربعاء، 17 مارس 2010

الحلم الجميل

خير اللهم ما أجعله خير ....
أن متهيالي أني حلمت بايه  ....هو انا كنت مسافر كالعاده الصبح ... وكنت بادئ اليوم في غم ووجع قلب .. طبعا كل ده كان في الحلم .
 لكن الغريب والعجيب في الموضوع ان اليوم تحول إلي يوم من اجمل ايام حياتي.
انا عارف كويس اني بحلم أعيش يوم زيه من 8 سنين..لكن في عز بداية اليوم الغم ده ...يتحول الي يوم من الف ليله وليله بالنسبة لي.
ده انا من كتر جمال   اليوم حبيت السواق... طبعا ده كان في الحلم
آل أيه بقى  ... خير اللهم ما أجعله خير...أنا كنت ماشي في الجنة ومعايا حورية  اسمها "منو".
وعشنا مع بعض اليوم على اساس انها مراتي... بس الغريب ان كلام ده كان بالنسبالي حقيقة مش حلم . لكن في الاخر طلع حلم وبحاول افتكره علشان اكتبه . المهم قضينا مع بعض يوم محصليش قبل كدا.
مش عارف احكي بالتفصيل الكلام من كتره جوايا عمال يدخل على بعض مش عارف افسر ... بس المهم أصبح يوم 16-03-2010  يوم جامد جدا في حياتي .
دانا حتي بدأت احب سنه 2010 وشهر مارس من كتر الأحلام الجميلة ألي بتحصل فيه .

هو انا اتفقت مع الحوريا الي كانت معايا ..أن احنا نستعين بالله على نفسنا ومنعملش حاجة تزعله مننا .. وإن شاء الله ربنا هيبقى معنا لاننا عايزين نرضيه.
انا بحب الأيه دي جدا" ومن يتق الله يجعل له مخرجاً ويرزقه من حيث لا يحتسب"
من ترك شيأ لله عوضه الله خير منه...حديث

منو أنا مش عارف اشكرك ازاي على اليوم ده .. بس ربنا يفرحك زي ما فرحتني.
مومو

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية