الاثنين، 16 أغسطس 2010

بعد طول انتظار نقدم لكم مفاجاة الموسم " الرد"

 هفكرك بحاجات كتير حصلت لنا مع بعض وكنا دايما نقول ان هيجي يوم تبقى ذكريات ..وتقريبا جه اليوم وهي حاجات مبتغبش عني في الفترة الي فاتت.
 ومش عارف ليه مبتغبش عني هل لاني ده معاناه انه جه وقت النهايه ولا هو لمجرد الظروف الصعبة جدا الي بتمر علينا الفترة دي.
 فاكرة سيلنترو ....سيتي ستارز ....فيلم افيتار.........الهدوم ....محل الفريده وانت بتقيسي الهدوم....الرحاب......... مكتبة متولي..........لما لبستي النقاب.........لما قعدنا على البحر............لما تهنا في السويس......................!!!!!!!!!!!!! ولما ولما ولما
.........انت فاكرة اكتر مني.

والفترة الي فاتت كذا مرة لما الامور تشد بينا دايما كنت تقولي انت السبب في الي انا فيه .انت الي دخلت حياتي وغيرتها.
 انا مش هلومك انت عندك حق ...انا الي زنيت على ودانك وعرفتك ان الحياة فيها حاجات حلوة ممكن تعيشيها ولازم تعيشها واني انا بحبك م من اول لحظه شوفتك فيها ..ياريتك سيبتيني امشي من الاول ..لكن  محدش عارف الخير فين الشيطان لعب لعبته وسبنا للحب والظروف تحيرنا وتبهدلنا ..

عايزك دايما لما تفكري فيا تفكري في محمد الي بيحب يخدك في حضنه ويحط خدك على خده
بيحس ان الدنيا كلها بين ايديه.
لما كان بيجي جري وميقدرش يمشي علشان يقعد معاكي.
لما عرفتي قد ايه هو بحبك قبل ما هو يقولك بحبك.
 هو ده محمد الي لازم دايما تحسني الظن بيه....لما اقرب الناس اتخلوا عنك وهو مقدرش حتى مشوفكيش.وكان طول مانت مش موجوده يقعد يلف في المكتب ذي الي ضايع منه حاجة..
 هو ده محمد الي لازم تفكري فيه اوعي تنسي انك بتاعتي وهتفضلي في عنيه حتي لو اتأكد مليون في الميه انك مش ليه.



0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية