الأحد، 15 أغسطس 2010

نفس اللي انت قلتهولي الصبح قلتهولي تاني دلوقي ...

شكرا

أنا ملحقتش انسى

أنا في وضع غريب وصعب
عمري ماجربته قبل كدة لا مع نفسي ولا مع أي حد أعرفه

معنديش فيه أي خبرة ولا أعرف ايه المفروض اعمله

كل اللي أنا محتاجاه دلوقتي هو الدعم support  - محتاجة اني ابقى قوية ... محتاجة أطمن ومكونش خايفة ولاقلقانة

عايزة حد يطبطب عليا ويقوللي معلش متزعليش ... كل حاجة ان شاء الله هتبقى كويسة ... وانتي هكوني أحسن ...
حد يمسح دموعي ... ويطبطب عليا تاني ... ويفضل يطبطب عليا ويطمني لحد ما أبقى كويسة
حد يداديني ويهديني ...
يعاملني زي العيال الصغيرة ... زي ما بنت صغيرة مامتها سابتها لوحدها وجاية كمان شوية والبنت بتعيط عشان مامتها ... ييجي حد ابن حلال ويطبطب على البنت دي ويجيبلها حاجة حلوة ويداديها لحد ما تسكت وتبطل عياط
أنا نفسي ابطل عياط
أنا حاسة ان قلبي هو اللي بيبكي وروحي هي اللي بتنزف
التوبة والصح ده أنا معنديش اي اعتراض عليه انا قلتهولك قبل رمضان لأن هو ده الصح وهو ده اللي بيريح
لكن انا زي ما قللك ...
أنا حاسة بالضياع
بالخوف
الوحدة
الترقب

ربنا يسترها معانا

أنا محتاجاك تطمني
محاجاك تقف جانبي
محتاجاك تاخد بالك مني وتحتويني
محتاجاك تحطني في عنيك وجوه قلبك

عشان انت اللي ليا وانا مليش حد غيرك

أنا تعبااااااااااااااانة ونفسي ارتاح

ادعيلي


0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية