الثلاثاء، 18 أكتوبر 2011

عندما تنمو أظــافرنـــانقوم بقص الأظــافـــر
لا أصابعنـــا !!!
و كذلك
.
.
عندمـــا تـــزيد المشاكل ... يجب علينا قطع مشاكلنــا
لا علاقاتنــــــا !!!!

لما بتزعل انت ومامتك أو بتختلفو أو تتشاكلو بتفضلو برده أم وابنها العلاقة مش بتتقطع
لما تزعل انت وأختك أو انت وأخوك برده بتختلفو لكن بتفضلو أخ وأخوه
عمرك ما قطعت علاقتك معاهم وعمرك ما اتخليت عنهم

لكن أنا ورغم اني بعت كل حاجة واشتريتك لكن أسهل حاجة عندك هي انك تبيعني وتتخلى عني
رغم كل التضحيات اللي عملتها عشانك بعت كل ده في لحظة

أكتر حاجة مأثرة فيا هي انك ازاي تقدر تعمل كدة
ازاي أنا هنت عليك؟
ازاي قدرت تتخلى عني وقت ما كنت محتاجالك وانت عارف ان مليش حد غيرك

حط نفسك مكاني
وشوف لو انت فعلا مكاني هتحس بايه
وهيكون شعورك ايه لو اعز انسان عندك هو اللي باعك واتخلى عنك بعد كل  اللي عملته علشانه

أنا ليا حق عندك
ولازم تردلي حقي ده
لازم تداوي الجرح اللي انت جرحتهولي
وتخليني أثق فيك تاني
وتوعدني وتديني ميثاق انك عمرك ماهتبيعني تاني

نفسي نرجع زي الأول لما كنا بنحس اننا شخص واحد ونفس واحد
لما كنت بقولك أنت فيك عيوب؟ معقول؟ طيب قوللي ايه عيوبك
نفسي نرجع تاني كدة واحس بيك نفس الاحساس ده
ترجع تاني نفس الشخص اللي حبيته
الحنية والطيبة والرجولة والشهامة
أنا حبيتك كدة
حبيت انك اللي بتحميني وبتقف جانبي ومبتتخلاش عني
انت كنت ملاك
وحلم حياتي

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية