الأحد، 9 أكتوبر 2011

بتكلم جد ، متقولش لحد

http://www.youtube.com/watch?v=FZ6xu9JZnUg

بتكلم جد ، متقولش لحد
ده انا قلبى وليد ، فرحان و سعيد
لا هو حمل كلام و لا جذب و شد
متقولش لحد

حبنا لؤلؤة من أول لُقى
لؤلؤة ، لؤلؤة لا كلام و لا رد
لؤلؤة ضُمها أصلها إنها لسه ف سنّها على أد الأد
بتكلم جد ، متقولش لحد
ده أنا قلبى وليد ، فرحان و سعيد
لا هو حمل كلام و لا جذب و شد
متقولش لحد

حبنا فرحنا ،أحلام عمرنا
حاجة تخصنا ، متخصش حد
حبنا مسألة ،مش متحملة
لا كلام و لا و لا ، لا حساب و لا عد
بتكلم جد ، متقولش لحد
ده أنا قلبى وليد ، فرحان و سعيد
لا هو حمل كلام و لا جذب وشد
بتكلم جد ، متقولش لحد

حبنا له سمة ، سمة متقسمة
بيننا لوحدنا ، مراحتش لحد
سنة و را سنة ، حبنا دندنة
حبيتك أنا ، و أنا قلبى اتشد
بتكلم جد ، متقولش لحد
ده أنا قلبى وليد ، فرحان و سعيد
لا هو حمل كلام و لا جذب و شد

متقولش لحد

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية