الجمعة، 7 أكتوبر 2011

أنت عايزه ده يحصل من الأول

من اول ما كلمتك ................
انا لسه مرجعتلكش ..أنا لسه خايفة....وكل ما أكلمك في اللبس ..تتطلعى باي حجة ....وتغلوشي على الموضوع وانا أطنش
 وانت عارفة ومتاكده ان أنا مبنساش والموضوع ده مفهوش نقاش معايا.....لكن انت بتلعبي بيه وفي الاخر تقولي اصل انت الي سبت وبعت
 أمال مين ألي رجع واتصل .............بعد كل المدة دي وليه عمل كدا.
أنت المشكلة............ انت عايزه حرية مطلقة ..تروحي تطلعي تنزلي متهتميش ببيت ولا أسره ولا عيال ..مجرد بتديهم فلوس ياكلوا وفلوس الدروس ..لا متابعة ولا مذاكرة
 وكمان عايزه تلبسي زي ألي في دماغك وتربيتي عليه .وأتعودي تلبسيه.
 هأو هأو هأو
انا مش زي غيري ....أنامراتي تلبس وتعيش وتأكل وتطلع وتنزل بموافقتي وعلى مزاجي..والكلام مش جديد عليكي  انت عارفه كدا من زمان ........انا مش أول مرة اطلع واخترع الكلام ده......
وانت رفضتي ...........يبقى انت ألي بعتي.....

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية