الجمعة، 7 أكتوبر 2011

لما قلت معندكش دم ومبتحسش كان عندي حق

"انت فاهمة علشان انا إلي أتصلت بيكي انك ...هتركبي وتدللي رجليلكوتفرضي شروطك"
ده اللي انت فهمته عشان انت بتفكر كدة وهي دي طريقتك وفاكر الناس كلها زيك
لو ركزت شوية هتلاقي ان انا مطلبتش منك حاجة وانت اللي بتطلب يعني انت اللي عايز تركب وتدلدل وتفرض شروطك

وتصور بجد أنا بيتهيألي اني شهيدة وعايشة الدور
أصل أنا اللي سيبت نفسي
وأنا اللي كنت بزعق لنفسي وبقول لنفسي ألفاظ وحشة
وانا اللي اختفيت ومهمنيش حد ولاهمني حاجة
وانا اللي دلوقتي بسيب نفسي تاني
فعلا أنا عايشة الدور
أنا اتخليت عن نفسي
وشردت نفسي وعيالي عشان خاطر نفسي برده
أنا اتحملت ذل ومهانة وتلقيح كلام عشان نفسي برده
فعلا أنا مش شهيدة
أنا غبية اني عملت كل حاجة وضحيت بكل حاجة عشان واحد ميستهلش
واحد أناني مغرور ميهموش غير نفسه
وميهموش أقرب الناس ليه
ويقدر يبيع ويجرح في أي لحظة

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية