الخميس، 19 يناير 2012

يعني كل ده معتذرتش........
طيب أنا اسف ..... حقك عليا ......... سامحيني..........بحبك
أنا أسف ......أنا أسف .........أنا أسف .........أنا أسف 
أنا أسف..........أنا أسف ......أنا أسف .........أنا أسف .........أنا أسف 
أنا أسف.....
أنا أسف يا حبيب عمري .متزعلش حقك عليا....
الدبلة إنشاء الله هجبهالك أول الشهر .............
أنا كنت متفق مع أختي أديها فلوسها على 3 شهور .
مش مشكلهة .نبتدي من الشهر ألي بعده..............

إنت عارفة انا لو هخدها في مكان كنا فيه سوا .ولو عملت معاها أي حاحة عملناها سوا .....................
هيبقى السبب أن عايز أفتكرك مش أني عايز أنساكي ..........
التجربة أثبتت اني معرفش اعيش وانت مش في حياتي............ أنا بحبك أوي أوي أوي 
بموت فيك وبموت من غيرك و.........
كل حته فيكي واحشاني اوي .كلة كلمة ...كل مكان رحناه سوا ........
حتي الجامع ألي كنت بنام فيه علشانك واحشني جدا..........
أبو شقرة ...ستديو مصر .سلينترو ..سيتي ستار..الرحاب .........تكا..اسكندرية .السويس ...اسماعلية .........أفاتار....

فاكرة الباوند .........

أنا بحبك وأنت عارفة كويس.........
انا جرحتك .........أنا عارف أنا حمار .....أني أعمل كدا في حبيب عمري...
سامحيني ....سامحيني 
والله أنا بحبك 

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية