الجمعة، 3 فبراير 2012

شكرا .......... شكرا

أنا مش عارف أقولك أيه على موضوع البوسطات القديمة ..............
انا حاسس ان روحي رجعتلي..دي احلي حاجة حصلت.............
متزعليش اني قلت مكنتش عايزي أقعد في العربية ......من ساعتها حاسس ان عندي اسهال ..عندي مغصة ...
دي اول مرة من ساعة مأعترفتلك اني بحبك 24/12/2009 ...اعرف انه نام معاكي طازة وانا ومعاكي ...  قبل كدا مكنتش بعرف ..كنت بحس بس مكنتش بتاكد ..الموضوع ده من ساعتها وانا عندي مغص..

وحاجة غريبة في اليوم ألي أجيب الدبلة ..ينام معاكي وهي في أيدك ..ده شيى صعب ..انا مش  مستحمله ..وحرام علينا انه يتحط في الموقف ده ..ممكن تخلعيها  لما يجي يقرب منك .....أصلها صعب اقوي ...

 وكمان الإتفاق أل بينا ..صعب أقوي ....
بس ربنا يعنا

 ثم انت مبتستوريش ..اول متشوفني تدمعي وتعيطي وأنا مببقاش نائص
حقك عليا....
المهم فعلا انا كنت كل ما بفكر فيكي بقعد أقرأ البوج من اول بوسط ....
دلوقتي هقدي وقتي معاه....
...................................وهبتدي دلوقتي

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية