الجمعة، 19 مارس 2010

امبارح رحنا شفنا شقتنا ... أنا كنت مبسوطة أوي ومرتاحة ... لأول مرة وفي مناسبة خاصة زي دي محسش ان أنا مكسورة أو ناقصني حاجة ... بالعكس أنا كنت كمان مبسوطة ومبسوطة أوي كمان ... حاسة ان ده الطبيعي وأن الدنيا كلها معايا عشان انت معايا ... بيك أنا مش محتاجة لأي حد تاني ... ولا ناقصني ولا حاجة ... أنا بحمد ربنا عليك ... انه لاقانا ببعض ... ناس كتير بتقضي طول حياتها من غير ماتلاقي نصها التاني وبدعي ربنا انه يخليك ليا ويخليني ليك

امبارح زعلنا من بعض مرتين ... لكن كان زعلنا جميل ... أجمل ما فيه ان كل واحد فينا كان خايف على التاني ومش عايز يزعله وعايز يرضيه ... احنا حتى واحنا زعلانين من بعض بنطبطب على بعض مفيش واحد فينا بيهون على التاني ... هو في حد يهون على نفسه؟

وأحلى حاجة اننا بعد موضوع الزعل ده ماخلص رجعنا ولا كأن في حاجة حصلت ولاكان في زعل. هو ده الحب ... حبي ليك وحبك ليا

نيجي بقى لموضوع الضهر ... أنا كان ضهري هيموتني (ومازال)  قلتلي تدلكهولي ... أنا شايفة ان ده هو الطبيعي ما هو أنا بتاعتك وأنت بتاعي ... يعني مفيش أي مشكلة ... يعني الموضوع عادي جدا ... لكن على فكرة الاحساس ده جوانا احنا بس وهو ده اللي المفروض يحصل لكن للأسف الواقع مختلف

أنا مبسوطة اننا لسه بنحاول نرضي ربنا عشان يرضى علينا

ربنا يقوينا ويعينا

انا عمالة أعد الوقت امتى الساعة 6 هتيجي؟ امتى الساعة 6 هتيجي؟

حياتي هي الوقت اللي بقضيه معاك

بحبك

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية