الجمعة، 20 أغسطس 2010

ملخص اليوم " نوم وفطار وصلاه و شقة الحناوي" ووحشاني

شكرا  يا حبيبتي على الكلام ده .. انا عمري ما حد قالي الكلام ده قبل كدا.
 موش عارف الرد المفروض يكون أيه .
 غير ربنا يخليكي ليا.
 ان رحت مع الحناوي شقته صمم يوريهاني بعد مخلص دهان وجاب الليفنج.
 رحت معاه ذوقه حلو قوي وأفكاره جميله ..كان نفسي اول ما دخلت الشقة تكوني معايا
 كنت عايز اوريكي تناسق الالوان .. وكمان جاب لفنج جلد  ..زي الي نفسك فيه.
 هو متوسط 8000 جنيه .
 بس شيك قوي . ومريح ...بس عيبه انه فاتح.... وده طبعا ليفنج يعني هرس.
 المهم مش حاطط في الليفنج ولااوضه الاطفال نجف حاطط" كشاف نيون 4 لمبه ...جميل ومنور الاوض " حلو قوي.
متزعليش انا حاولت اكلمك بس انت متردتيش او الشبكة هي الي بتفصل...
 المهم انا نمت كتير جدا انهارده وامبارح ...والحمد لله ده خلاني اقدر اصلي وبعدبن اقابل الحناوي ...انا بس رحت معاه الشقة مرحتش في حته تانيه.

يا ترى رمضان الي جاي هنبقي مع بعض في بيت واحد..
يارب الخير من عندك.

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية