الثلاثاء، 4 أكتوبر 2011

أيوه كدا تمام.............

إستمري على كدا ...............
عايز كل يوم مندا.

لو انا مش بحبك فعلا وكنت بتعذب وانا بعيد عنك مكنتش إتصلت بيكي .ولا كنت طول الفترة ألي فاتت بعرف أخبارك وبتبعك  في كل حاجة وكل حته .

لكن عليك دلوقتي تثبتي أنك بتحبيني .المهم في اللحظة دي أنك تفتكري  الموضوع ألي بعدنا عن بعض وهو اللبس .
هو ده السبب في كل مشاكلنا مع بعض او معظمهم ..طبعا كل ما أفتح معاكي الموضوع ده ...مرة تردي وتقولي انا مش فاضية أنا نازلة ..انا مسافرة ..انا مش عارف راحية فين ..أسكت وأقول بلا ش أضغط علبها خليها تركز.
ومرة تانية تردي وتقولي أصل اللبس ده بيريحني ..مع انك عارف أنه مبيريحنيش ..أاقول لنفس إحنا بنرجع لبعض بلاش أتخانق معاها وأقفل المكالمة.
 ومرة لما متلقيش حجة تروحي قيله ..أنت مالك بيا أنت عايز مني أيه...أٌقول في نفسي عديها أنت الكبير ..هي ماشية بطريقه خدوهم بالصوت .
...بعديها بمزاجي وأقفل...........
 خلاص بح معدش خلص.
 , Stop where you are , That is Over
I will not give Permission For That Again
ومنها قرار نهائي بعودة اللبس المحترم فورا ..........وبدون نقاش

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية