الأحد، 17 مارس 2013

مشفتش منو يا عم البلوج

حاجة غريبة اكتشفتها امبارح فقط
لما فجاة وأنا بكلم حبيبتي لقيت قدامي "" منو "" حبيبتي الحقيقة أي فعلا كنت بموت علشنها ورحت لدكتور نفساني علشنها .
فجاة شكل حبيبتي رجع زي زمان  ... رجع شبة منو الحقيقة
 وهي بعتتللي صورة قديمة لمنو واتاكدت ان الشخص الي معايا ده ... مش "" منو "".
مش هي دي الشخص الي أنا حبته وموت فيه ...ده شخص تاني معرفوش محبوتوش .
التصرفات والنظرات ... المشاعر والدفء والحنان .
هي اتعرضت لضغوط كتيرة جدا بسببي اثرت على نفسيتها .
هي صحيح بدات ترجع تاني ..بس بعيدة جدا عن ""منو "" حبيبتي  ..لسه بدري لما تقرب منها .
الغالب الشخص الي معايا  .... شخص غريب ..مش حاسس بالفة ولا حنية ولا دفء ولا ود
شخص جامد .. شبة التماثيل.... بحس انها بتمثل ...
مش هي دي ....مش هي دي ...

مش هي دي الي كنت هتجنن ورحت لدكتور نفساني علشانها.
منو لو كانت هي الي بتصرف كانت اتصرفت يشكل تاني خالص
 كانت هتفضل ترن عليا علشان اصحي وبكلمها.
لاني كنت واحشها ومستنياني ونفسها تكلمني جدا جدا جدا.
ع

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية