الجمعة، 19 مارس 2010

مومو : الجمعة 19-03-2010

أنا بقى مستني الساعة 6 تيجي من إمبارح الخميس .. من اللحظة ألي سيبتك فيها بدأتي توحشيني.
مش عارف أقولك أيه .. أنا حاسس أن حتى الوظائف الحيوية بتاعة جسمي إتظبطط من ساعة مبدأنا نحب بعض بجد ..يعني من أربع أيام.
تعرفي أنا دايما بقولك أني بحس بالجوع لما أحس بالصداع..أنا من يومين بدأت أعيش طبيعي ..وبحس أني جعان وعايز أكل ونفسي مفتوحة .
ده معناه أني حالتي النفسية معاكي بقت تمام.
بحبك قوي وهفضل أحبك.
ولعملك أنا إمبارح فضلت فاتح الماسنجر لحد الساعة 3الفجر..علشان مستنيكي تدخلي لكن واضح أنك كنت تعبانه قوي.
مش عارف أكتب حاجة غير انك ..وحشاااااااااااااااااااااااااااني جدا... ونفسي أبقى معاكي دايما ..أصحى الصبح ألايكي جانبي ونفطر ونتعشى ونتسحر سوا.ونستحمي  برده سوا يعني ولا موأخده.
*سلامة ظهرك..لما قولتي أنه لسه وجعك ..أنا حسيت بألم في ظهري ..,انا نفسي أعملهولك بجد ..وأخدك في حضني ونقعد نتكلم ونحكي وأنام على رجلك وتهرشي في شعري ......ونروح دريم بارك ...أنا شكلى نمت وبدأت أحلم تاني زي حلم سيتي تار ...
ربنا يعمل ألي في الخير...
وعلى فكره موضوع انك حاسة أنك بتحبيني أكتر مأنا بحبك "أي كلام" أنا بحبك أكتر بكتير والدليل ..أسمعي وائل جسار "حبيبي هعيش علشانك".
أصل أنا بحبك قوي..............
مومو


0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية