الاثنين، 16 يناير 2012

أولا ..إنت كنت خافية البلوج قين..كانت اكتر حاجة مضيقاني انك مسحت البلوج.
الفيس بوك الي انا بكتبة بخليك إنت بس ألي تشوفيه Customized  علشانك إنت بس.
2- مش انا ألي جايب التورتة ..دي أختها.
3-ان أقنعتها بالدبلة لكن ال وقف في الموضوع وصمم اجيب دبلة جديدة هي ماما.
4-الدبلة لسة في المدالية والمدالية معايا والمحفظ والصور والفديوهات.بفطر وأتغدي واتعشى وهي قدامي .
5-إنت ألي بداتي ورجعتي وإتجوزتي ..بتقوللي بتقولها أيه ..طب ده في الاخر كلام..أمال انا أقول أيه على أل بيحصل باليل 
متعرفيش كل مالدنيا تليل جسمي يتعرش لما افكر انك في حضنه وبيعمل ايه فيكي.
وسعات وانا بتفرج على الصور باليل حتى على الموبيل ..اقول أنا بتفرج على الصور وهو دلوقتي في حضنه الاصل ....المشكلة أنه ملوش ذنب هو كمان.
6- المهم ..إنت عاملة أيه .... يا أغلي وأحب أنسانة عندي.
  مش عارف أتكلم ..كل ألي جوايا دلوقتي ..أن أنا مبسوط أني بكلمك.

بس أيه رايك في الميل...والله بحضرة من أول الشهر وكل يوم أغير وأعدل وأضيف ...نفسي أكون أول واحد يقولك كل سنة وأنت طيبه

أنت بس بس بس ...حب عمري ..

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية