الجمعة، 19 مارس 2010

مومو : الجمعة 19-03-2010 بعد الصلاة

مش عارف أقولك أيه ..أنت جوايا بحس بيكي قبل مبحس بنفسي ..لو فرحانة أو زعلانه .... عندي أخبارك قبل مأنت تعرفيها.
 وبالهنا والشفا ال amercain omlete.
مش عارف ..أنا في كل دقيقة عايزك وبتمناكي في حضني.
 نفسى أحضنك 24 ساعة في الساعة.
بحس أن ده هو الوضع الطبيعي.
أنت بتحبيني وبتحاولي متضايقنيش وبتعمللي حاجات كتيرة أنا من كترها مش عارف اكتبها...نفسي ربنا يعني وأسعدك لأنك تستحقي تكوني سعيده.
بس على العموم ..أنا من ساعة مبسيبك ..بستنى لحظه منتقابل.
أنا دلوقتي هنزل ألعب أسكواش وإنشاء الله أول ما أرجع هلبس وأنزلك. ...هو الموضوع كله ساعة
تعرفي نفسي تجي تلعبي معايا.
نفسي منفترقش للحظه واحده.
لما حكتيلي في التليفون على الشعور الي بيجيلك في البيت...أنا اتضايقت أني عارف الشعور ده كويس ..أزاى الواحد يصحى من الحلم الجميل على كابوس الحقيقة
معلش ربنا معانا ويصبرنا..
إنشاء الله على معدنا

سلام
حبيبك
مومو


0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية