السبت، 10 أبريل 2010

السبت 10 أبريل

بقالي كتير مكتبتش

البلوج وحشني
لكن الفترة دي أنا كلها عيانة وتعبانة ومريضة كل شوية من تعب لتعب والحمد لله على كل حال

يمكن ربنا بينبهني ربنا يهدينا ويغفر لنا

مومو
حبيبي

أنا فعلا بحبك؟
دايما بسأل نفسي ... ودايما اقول أنا عمري ماحبيت حد ... ازاي ده يحصل ؟  وامتى وازاي ؟

لكن لو حد عايز يعرف يعني ايه حب ... يعني ايه واحد يحب بجد ... يبقى لازم يعرف مومو بيحبني ازاي

ازاي بيضحي عشاني ... ازاي يهمه اني أكون سعيدة ... انا من كام يوم قلتله انه فعلا عظيم ... هو استغرب اني بقوله كدة ... لكن لأ ... مش ببالغ هو فعلا عظيم وطيب جدا وبيحبني بجد

صعب ان الواحد يتكلم بثقة عن مشاعر حد تاني ... لكن مين قال انه حد تاني؟ انا هو وهو أنا يعني واحد

لكن برده ميمنعش ان مومو بهفة  :)  فعلا بهفة :)  يوم مشكلة الشراب أنا شفت واحد تاني قاسي جدا وصعب جدا ... واحد أنا مبحبوش ... واحد غير مومو اللي بحبه ... واحد مش عارفة اتعامل معاه ولا حتى أكلمه ... أنا معنديش كلمة أكتر من القسوة عشان أوصفه بيها ... وده عملي صدمة ... ويمكن ده سبب اني مكنتش بكتب في البلوج ... الحياة مش بتخلى من المشاكل ... يعني في أي مشكلة تقابلنا ... أو أي اختلاف في الرأي بينا هشوف الشخص ده تاني؟ أنا فعلا خايفة من كدة
حاجة تانية مخوفاني
ان مومو شرس حبتين زيادة ... انفعالي جدا ... زرق لي دراعي ... وضربني بالسلك على ضهري مرتين ... كل ده عشان اتنرفز شوية

طيب لو اتنرفز شويتين هيعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا ميهونش عليا ابداً اني اعمل فيه أي حاجة من دي ولو حصل اني ضايقته أو وجعته وانا مش قصدي أنا اللي بحس بيه وافضل اصالحه واطيب خاطره لحد ما أطمن انه فعلا كويس

كل ده أنا بقوله وعارفة أد ايه هو بيحبني ... لكن أنا عايزاه كويس على طول وعايزاه من غير أي شوائب

عايزاه زي ما أنا بحلم بيه

حبيبي اللي محتويني وحنين عليا

من غير أي عفاريت عشان مفيش حاجة اسمها اللي حضر العفريت يصرفه ... العفريت موجود أصلا ليه

هو أنا بحب عفريت وللا بحب مومو ... الملاك .... حبيبي ؟

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية