الاثنين، 22 مارس 2010

أية ألي بيحصل ده ...أيه ألي أنا شيفة ده

أيه الحلاوة دي ...أية الطعامة دي.
أنا مش مصدق نفسي.... الحمد لله ربنا كريم
 بنسافر سوا من غير سواق ... واتفسحنا  سوا في ؟؟؟؟ ..
 ربنا كريم و عالم بينا .. عارف أد أيه إحنا بنحب بعض ..وأد أيه أحنا متعذبين في البعد . واد أيه أحنا عايزين رضاه .
 بتمنى ربنا يكرمنا ويهونها علينا. ويصبرنا ويرحمنا ويغفر لنا.

العذاب بدا حجمه يكبر ... مش عارف هنستحمل لحد أمته.

يارب نجينا على خير .. أنا خايف من حاجتين.
 1-  ممكن مع الحب والشوق واللهفة دي نغلط.
2- لحظة الفراق هتبقى صعبة قوي.
 بس انا علشان خاطرك ممكن استحمل أي حاجة.
يارب الصبر من عندك.
لازم يكون في حل قطعي ...يا نكمل مع بعض  طبعا مع الاحتفاظ بأهم  حاجة  ((()))... يا ننهي الموضوع واحنا متأكدين ان الحب ده عمره مهينتهي.

العذاب القديم قبل المصراحة بالحب بدا يرجع تاني.
اتمني ربنا سبحانة وتعالي يقبل توبتنا ويهدينا .

التوقيع
..........

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية