الجمعة، 16 أبريل 2010

Re:رغم الإتفاق

الحمد لله و الصلاة والسلام على رسول الله  ......وبعد
الحمد لله انك مش زعلانة  ..ولا متضايقة من الي احنا فيه .
كل ألي يهمني أنك تبقي فهمه عدم كلامي كتير في التليفون ولا تغير طرقتي معاكي اني زعلان ...لا انا دايما هحاول أقلل أي حاجة بينا ...علشان ربنا يرضى علينا ويكرمنا...انا إنشاء الله هستحمل.
بس ليه عندك طلب متلومنيش دايما وتحسيسيني أنك زعلانه من ده...ساعديني ..قويني ..أنا مش مستحمل أصلاً.
انا دايما وأبدا مسئول عنك في أي حاجة..من غير متطلوبي. انت فاهمه طبعا .."تلبسي".

ياريت برده .... تحاولي بكل  قوتك  مع الطرف التاني ..تعالي على نفسك ..وجربي مرة واتنين وعاشرة ...واستحملي ...وقومي ...
علشان العذاب ده يبقى له تمن.
أنا هفضل طول عمري أحبك......على فكره انا كتبت انهارده على الدبله حرف "إم"..أستلفت الفلوس منك ....ههههههههههههه

التوقيع
....................


0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية